Share Share on Facebook0Google+0Pin on Pinterest0

Mihaela este o viitoare mireasa. De profesie este inginer si a fost dispusa sa colaboreze cu Wedding Box, pentru a tine impreuna toti pasii pe care o mireasa trebuie sa ii parcurga pentru  a-si organiza nunta. Mihaela isi doreste o nunta eleganta, simpla si este extrem de exigenta cand vine vorba de ce inseamna calitatea.

Primul pas firesc dupa logodna este stabilirea locatiei. Sala de nunta este una dintre provocarile mari cu care trebuie sa va confruntati si mai mult, este un factor care lasa loc de “surprize” mai mult sau mai putin placute.

Mai jos Mihaela a pregatit o lista de intrebari pe care poti sa le pui atunci cand incepi sa contactezi persoanele responsabile de gestiunea pentru sala de nunta, o lista care acopera toate aspectele pe care trebuie neaparat sa le stii in momentul in care semnezi un contract!

1.Stabileste un interval de timp, in care ti-ai dori sa se intample marele eveniment (de exemplu intre Iunie si August 2016)

2. Sala

  • Disponibilitatea salii
  • Care este capacitatea minima si maxima a salii?
  • Care este suma care trebuie platita in avans?
  • Se platesc suplimentar personal chelnarii, bucatarul, responabilii de curatenie?
  • Cati ospatari sunt necesari pentru numarul meu de invitati?
  • Exista incalzire care sa functioneze inainte de venirea mirilor? (daca iti organizezi nunta in sezonul rece, dar nu numai)
  • Sala dispune de aer conditionat?
  • Pana la ce ora se poate sta la eveniment?
  • Se pot cere ore suplimentare? Daca da, cat e costul pe ora?
  • Exista restrictii privind intensitatea muzicii?
  • Cum se face accesul in sala? Direct sau prin alte sali? – o intrebare extrem de importanta daca ne gandim la amenajarea Candy Bar-ului
  • Exista o terasa? Este inclusa in pret sau se plateste suplimentar

3. Decor

  • Asigura sala si decorul? (fete de masa, huse de scaun, aranjamente florale pe mese/prezidiu)
  • Se poate decora cu terti?
  • Mesele sunt rotunde sau patrate? – acest aspect conteaza atat pentru aranjarea invitatilor, cat si pentru a decide ornamentele pentru mese
  • Cat costa decorul? (in cazul in care poate sala sa asigure acest lucru)

4. Meniu

  • Care este pretul meniurilor? (minim-maxim)
  • Ce variatii de pret pot exista?
  • Care este numarul de meniuri impuse?
  • Poate meniul sa fie adaptabil? (meniuri vegetariene/posibile intolerante ale invitatilor)
  • Cate meniuri in plus pot fi asigurate?
  • In cazul in care unii invitati nu mai vin la nunta, se plateste intreg meniul sau doar aperitivul?
  • Care este data limita pana la care numarul final de meniuri poate fi modificat?
  • Cafeaua este inclusa in meniu?
  • Care sunt procedurile in ceea ce priveste bautura? Se achizitioneaza de la local sau se poate aduce din exterior?
  • Exista posibilitatea amplasarii unui Cocktail Bar?
  • Exista posibilitatea amplasarii unui bufet suedez ca si ultim fel? Ce poate acesta sa includa?
  • Candy Bar-ul poate sa fie asigurat de sala? Se poate aduce din exterior?

Altele:

  • DJ-ul este impus de catre sala sau se poate aduce din exterior?
  • Parcarea? Dispune localul de o parcare suficienta pentru invitati?
  • Sunt posibilitati de cazare in apropiere?
  • Preturile includ TVA?
  • Cum se procedeaza in cazul in care se anuleaza nunta?

Ce trebuie sa observi cand mergi la restaurant?

  • Forma salii
  • Pereti/Piloni ( Cum sunt acestia pozitionati fata de masa mirilor?)
  • Ringul de dans (dimensiuni, pozitie)
  • Podeaua (culoare, material: lemn, mocheta, gresie)
  • Geamurile, draperiile cum arata?
  • Cat de aerisit este localul?
  • Cromatica salii si elementele de decor (pereti, corpuri de iluminat, etc.)
  • Cum pot fia amplasate mesele respectiv unde poate fii pusa masa de prezidiu?
  • Baia
  • Bucataria

Ca si concluzie, esential in momentul in care semnezi contractul este sa:

  • Clarifici cazul in care sumele vor creste, care este variatia maxima posibila
  • Daca se impun anumite categorii de servicii mentionate mai sus (dj, candy bar, etc.)
  • Ce se intampla cu meniurile in cazul in care numarul invitatilor depaseste sau din contra este sub numarul de meniuri agreate?
  • Ce se permite sa aduci din exterior sa fie trecut in contract?

Daca doresti sa completezi lista in timp ce porti discutiile cu cei de la sala poti sa:

Salvezi in calculatorul tau lista in format Excel, dand click pe link-ul de mai jos:
Lista criterii pentru alegerea salii

Daca vrei sa ai lista la tine atunci cand mergi sa vezi sala si sa completezi de mana informatiile, poti sa salvezi lista in format pdf si sa o listezi pe urma. Click mai jos:
Lista criterii pentru alegerea salii – PDF

Organizeaza-ti nunta usor cu ajutorul unui instrument online marca Wedding Box- TO DO list Wedding Box

Vezi AICI despre ce este vorba!

*o lista realizata de M.M.B, viitoare mireasa si impartasit pe Wedding Box – www.wedding-box.ro

Share Share on Facebook0Google+0Pin on Pinterest0