Share Share on Facebook0Google+0Pin on Pinterest0

Organizarea unei nunti incepe cu alegerea locatiei, sala de nunta! Iar restaurantul, salonul sau sala dedicata celui mai frumos eveniment este locul de la care incepe proiectia tuturor celorlalte actiuni de organizare a nuntii: meniu, decor, muzica si altele. Asa cum este important ca rochia de mireasa sau verighetele sa se potriveasca cu stilul si personalitatea mirilor, la fel de recomandat este ca si locatia nuntii sa se plieze pe stilul dorit de eveniment, pe numarul de invitati, pe serviciile oferite, si, in definitiv, pe gustul si personalitatea celor doi indragostiti.

Un aspect foarte important in alegerea locatiei de desfasurare a nuntii este numarul de persoane invitate la eveniment. Informeaza-te asupra numarului maxim sau minim de persoane care pot fi gazduite in locatiile alese de tine si opteaza pentru cea mai buna varianta. Tine cont ca trebuie sa existe suficient loc pentru ringul de dans, sala trebuie sa arate si sa fie aerisita, dar daca alegi o sala prea mare aceasta risca sa para goala. Asadar, alege cu grija!

In acest sens, la Cluj-Napoca, Amiral Events&Style le pregateste o surpriza de proportii mirilor! In 2018 se va deschide Sala Platinum, o sala eleganta, cu elemente clasice dar si moderne avand o capacitate de la 250 la 600 de locuri, open space, ventilatie centralizata, acces WI-FI cu un design elegant dar care permite un decor in conformitate cu dorintele mirilor. Aceasta va fi cea de-a treia sala de evenimente marca Amiral Events&Style, pe langa Sala Gold si Sala Diamond.

Ti-ai imaginat vreodata ca nunta ta sa aiba loc intr-o cupola? Acum este posibil! Hotel Golden Tulip Ana Dome iti pune la dispozitie Cupola Ballroom, unde decorul, ospitatlitatea si serviciile de inalta clasa va garanteaza o nunta asa cum ati visat. Cupola Ballroom este locatia ideala pentru un eveniment de pana la 230 de persoane. Aspectul inedit este asigurat de un design avangardist, cu trei cupole iluminate de candelabre impunatoare, peretii de sticla neagra armonizandu-se perfect cu aspectul modern al hotelului. O ambianta de caldura si lumina, detalii deosebite si un decor unic sunt doar cateva elemente ce vor transpune evenimentul dumneavoastra intr-o nunta memorabila!

Daca optati pentru o ambianta deosebita si preferati natura, atunci Restaurantul Aroma este locatia perfecta! Aici aveti posibilitatea de a oficia ceremonii civile si religioase pe platoul din fata restaurantului, intr-un cadru intim si elegant de unde puteti admira intregul oras. Practic, Restaurant Aroma este locul in care prima data savurezi aerul curat emanat de copacii care imprejmuiesc locul si minunata priveliste. Aerul boem al acestui loc cu adevarat deosebit, il vei simti imediat ce vei intra in livada Palocsay, calea de acces catre aceasta oaza de liniste si relaxare. Restaurantul Aroma va pune la dispozitie mai multe sali care sa va ofere un cadru intim al evenimentului: un salon cu capacitate de la 40 persoane pana la 110 persoane, dar si sala de evenimente SARA cu capacitate de minim 160 persoane, pana la 260 persoane. Un pont: sedintele foto vor fi minunate intr-o asemenea locatie!

Tineti cont de facilitatile localului! Daca unii dintre invitati sunt din alta localitate si au nevoie de cazare este mai comod pentru ei sa beneficieze de cazare in apropiere de sala de nunta. Asadar, asigura-te ca exista locuri disponibile  in hotelurile sau pensiunile din vecinatatea salii alese. Daca marele eveniment va avea loc intr-o locatie in care exista si cazare, atunci ati rezolvat problema!

O astfel de locatie este Opal Events! Designul unic si rafinat al noului spațiu poate fi alegerea perfecta pentru organizarea nuntii; capacitatea noii sali dispune de 300 de locuri, iar amplasarea acesteia in incinta hotelului Opal, pune la dispozitie nu mai putin de 60 de locuri de cazare. Pe langa atentia sporita acordata conceptului interior, sala mai dispune si de un maestru bucatar gata sa indeplineasca dorintele dumneavoastra. Finisajele interioare, mobilierul, sistemul de lumini si de sunet sunt de calitate superioara.

Ati luat in considerare o sala de nunta pe doua nivele? Avantajele unei asemenea locatii sunt numeroase: spatiu atat pentru mese, cat si pentru ringul de dans, vizibilitate din plin pentru dansul mirilor, dar si spatiu din belsug pentru amplasarea unei formatii, a unui candy bar, photobooth, sau a altor aranjamente voluminoase. Astfel ca, cel de-al doilea nivel ar putea sa fie locatia ideala pentru invitatii care aprecieaza un spatiu mai intim, cu mai putina galagie sau forfota in jur. De exemplu, poate fi un loc ideal pentru persoanele mai in varsta.

ADAM’s Events & Restaurant va ofera exact asta: două nivele perfect secţionate pentru nevoile fiecărui client cu un spaţiu disponibil de 300 locuri! Sala dispune de aranjamente speciale şi spaţiu generos de dans, loc special amenajat dând posibilitatea clienţilor de a avea Dj, trupă live.

Informeaza-te si asupra meniului de nunta si intreaba-ti invitatii daca prefera un meniu special – poate vegetarian ori vegan – sau daca au anumite alergii sau intoleranta la anumite alimente. Discuta apoi cu bucatarii pentru a le pregati un meniu special.

Maestrii in gastronomie de la Restaurantul Bonjour pot veni cu recomandari in acest sens si va ofera posibilitatea degustarii tuturor preparatelor pe care le doriti pentru ca dumneavoastra si oaspetii dumneavoastra sa fie pe deplin multumiti! Retineti ca Bonjour va pune la dispozitie cele mai variate meniuri si preparate, iar bucatarii cu experienta sunt specialisti atat in mancaruri cu specific national, cat si international. La Restaurant Bonjour, bucataria moderna se imbina perfect cu aroma traditionala a bucatelor, de la indragitele sarmalele la cele mai pretentiosase feluri de mancare!

 

Citeste si Ai un eveniment mare într-un oras mic? Afla care sunt avantajele folosirii unui cort

Share Share on Facebook0Google+0Pin on Pinterest0